Utrka "Trail of Sokol" održat će se u nedjelju, 13. ožujka 2022.

Atletika 09. ožujka 2022.

POŽEGA Atletski klub Požega u nedjelju, 13. ožujka 2022. organizira utrku The Trail of Sokol koja je ove godine dio proslave Dana grada i Grgureva (12. ožujak). Start i cilj utrke je na Trgu svete Terezije kod Katedrale.

Trče se dvije utrke, kraća u dužini od 12 kilometara i duža od 21 kilometra. Start je u 10,00 sati, a organizator očekuje ukupno stotinjak natjecatelja. 

 

The Trail of Sokol 2022.

Datum: 13. 03. 2022. godine (nedjelja)

Opis: ORGANIZATOR: Atletski klub Požega

POKROVITELJ: Grad Požega

DATUM: 13. ožujak 2022. (nedjelja), start u 10:00h (duga i kratka staza)

LOKACIJA: Start, cilj i registracija za utrku Trg svete Terezije u Požegi (kod Katedrale Svete Terezije Avilske)

KONTAKT ORGANIZATORA: Atletski klub Požega; Tina Ujevića 3; 34000 Požega ili preko službene facebook stranice kluba

INFORMACIJE O UTRCI: Marijana (098/940 44 33), Manuel (098/924 41 70) i Dinko (098/27 21 80)

KATEGORIJE: Duga: 21 km (+D 1000m), Kratka: 12 km (+D 600m) Napomena: Moguće su manje korekcije duljine staza

PRIJAVE NA UTRKU: www.stoperica.hr ili osobno na dan utrke Napomena: Prijave su moguće do 06. 03. 2022., a prvih 100 koji izvrše uplate osiguravaju startni paket. Prijava je moguća i na dan utrke ali bez startnog paketa.

SUDJELOVANJE / STARTNINA: Startnina je 120 kuna te se uplaćuje na Atletski klub Požega, Tina Ujevića 2, 34000 Požega IBAN: HR0323600001101546963 Model: 00, Poziv na broj: upišite datum plaćanja npr. 13032022, Svrha: startnina za Trail of Sokol – Ime i prezime. Natjecatelji od 16 do 18 godina mogu nastupiti na utrci uz prijavu roditelja/staratelja ili trenera/profesora ukoliko dolaze u organizaciji sportske udruge/kluba ili škole.

UPLATA STARTNINE I SUDJELOVANJE NA UTRCI UKLJUČUJE: – Sudjelovanje na utrci – Postavljanje staze i troškove pregleda terena – Registracije natjecatelja na dan utrke – Službeno mjerenje vremena, obrada i objava rezultata – Angažman svih ljudi koji rade na utrci sa svim troškovima – Uredske i terenske troškove organizacije utrke – Startni paket – Startni broj / Evidencijski karton – Dežurstvo i osiguranje Hrvatske gorske službe spašavanja – Medalje i nagrade sponzora za prva tri mjesta u natjecateljskim kategorijama – Finišerske medalje – Sve potrebne dozvole mjerodavnih institucija – Obrok u cilju – Okrjepu na cilju i tijekom utrke (ovisno o stazama)

SATNICA ZA SVE KATEGORIJE: 13. 03. 2021. godine (nedjelja) 08:00 do 09:30h registracije i preuzimanje startnih paketa, 09:45h brifing za sve kategorije; 10:00h start duge i kratke staze

PRAVILA UTRKE I SIGURNOST NATJECATELJA: Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje putova izvan staze i kraćenje staze. Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost. Natjecatelji se moraju pridržavati Pravilnika utrke. Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu. Natjecatelji moraju nositi evidencijski karton/startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a – sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom. Natjecatelji od 16 do 18 godina mogu nastupiti na utrci uz prijavu roditelja/staratelja ili trenera/profesora ukoliko dolaze u organizaciji sportske udruge/kluba ili škole. U slučaju nepridržavanja ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani. Kontrolne točke ne smiju se preskakati. Natjecatelji prijavom na utrku daju suglasnost da u utrci sudjeluju na vlastitu odgovornost, a roditelji/skrbnici maloljetnika prije starta potpisuju dokument o preuzimanju odgovornosti za sudjelovanje maloljetnika.

OSOBNA OPREMA ZA SVE KATEGORIJE: Mobilni telefon s napunjenom baterijom i min. 0,5l vode.

OZNAKE NA STAZI: Staze za sve kategorije označene su trakama i smjerokazima, a na nekim raskrižjima bit će i volonteri koje će usmjeravati natjecatelje. NAGRADE: Medalje i pehari za prva tri mjesta za M i Ž na natjecateljskoj stazi

Pročitano 580 puta